www.gor-adm.gov.ua Контакти На головну сторінку Корисні лінки

Офіційний сайт Президента України

Урядовий портал

Верховна Рада України

Хмельницька обласна державна адміністрація
Сатанівська ОТГ
Робота зі зверненнями громадян

28 жовтня 2015 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (№577-VIII від 02.07.2015 року), яким передбачено, що письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Електронне звернення у Городоцьку районну державну адміністрацію можна надіслати на таку електронну адресу: gorodok@gor-adm.gov.ua

Звертаємо увагу, що електронне звернення має бути оформлене належним чином відповідно до вимог вищевказаного Закону.

Зокрема, у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.


ГРАФІК

прийому громадян у районній державній адміністрації на 2018 рік

Кропивницький Віталій Вікторович
голова районної державної адміністрації
кожного понеділка
Зборовський Сергій Анатолійович
перший заступник голови районної державної адміністрації
кожної першої середи
Бабин Віктор Петрович
заступник голови районної державної адміністрації
кожного другого четверга
Попадин Наталія Володимирівна
керівник апарату районної державної адміністрації
кожного четвертого вівторка

 

Г Р А Ф ІК
виїзного прийому громадян з особистих питань у населених пунктах району керівництва районної державної адміністрації на ІІ квартал 2018 року

 

  КРОПИВНИЦЬКИЙ 

Віталій Вікторович

голова районної державної адміністрації

11.04.2018

 с. Новий Світ

Приміщення громади с.Новий Світ Городоцької  міської ради

 

25.04.2018

с. Бубнівка

Приміщення Бубнівської сільської ради

16.05.2018

с. Веселець

Приміщення

Веселецької сільської ради

 

23.05.2018

с. Купин

Приміщення громади

с. Купин Городоцької міської ради

 

13.06.2018

с. Нове Поріччя

Приміщення громади

с. Нове Поріччя Городоцької міської ради

 

20.06.2018

с. Курівка

Приміщення Курівської сільської ради

 

ЗБОРОВСЬКИЙ
Сергій Анатолійович
 - перший заступник голови районної державної адміністрації

17.04.2018

с. Зверхівці

Приміщення  громади

с. Зверхівці Сатанівської селищної ради

 

08.05.2018

с. Стара Пісочна

Приміщення громади

с. Стара Пісочна Городоцької міської ради

  

22.06.2018

 

с. Завадинці

 

Приміщення громади

с. Завадинці

Городоцької міської ради

 

 

БАБИН

Віктор Петрович

заступник голови районної державної адміністрації

05.04.2018

с. Пільний Олексинець

Приміщення громади

с. Пільний Олексинець Городоцької міської ради

 

03.05.2018

с. Клинове

Приміщення громади

с. Клинове

Сатанівської селищної ради

 

07.06.2018

с. Лісоводи

Приміщення Лісоводської сільської ради

 

ПОПАДИН

Наталія Володимирівна - керівник апарату районної державної адміністрації

19.04.2018

с.Мудриголови

Приміщення громади

 с. Мудриголови Городоцької міської ради

 

18.05.2018

с. Калитинці

Приміщення громади

 с. Калитинці

Городоцької міської ради

 

05.06.2018

с. Іванківці

Приміщення громади

с. Іванківці Сатанівської селищної ради

 


Г Р А Ф ІК
роботи "гарячої" телефонної лінії "Запитай у влади"
на ІІ квартал 2018 року

тел. 3-14-04

Посада
Дата
проведення
Кропивницький Віталій Вікторович
голова районної державної адміністрації

03.04.2018

Зборовський Сергій Анатолійович
перший заступник голови районної державної адміністрації

29.05.2018

Бабин Віктор Петрович
заступник голови районної державної адміністрації

15.06.2018


 

Г Р А Ф ІК
виїзного прийому громадян головою районної державної адміністрації спільно з представниками правоохоронних органів на ІІ квартал 2018 року

 

№ п/п

Дата проведення

Назва населеного пункту

Місце проведення прийому громадян

1

25.04.2018

с. Бубнівка

Приміщення

Бубнівської сільської  ради

 

2

16.05.2018

с. Веселець

Приміщення

 Веселецької сільської ради

 

 

3

20.06.2018

с. Курівка

Приміщення

Курівської сільської ради


І Н Ф О Р М А Ц І Я

про стан розгляду звернень громадян

у районній державній адміністрації за 2017 рік

Враховуючи важливу роль звернень громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування у забезпеченні реалізації та гарантуванні закріплених Конституцією України прав на звернення, необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог законодавства районною державною адміністрацією протягом 2017 року проведено значну роботу з поліпшення стану розгляду заяв, пропозицій та скарг громадян, вирішення порушених у них питань.

У 2017 році до районної державної адміністрації надійшло 674 звернення, з них 596 письмових та 78 усних, що на 97 звернень більше за 2016 рік.

Питома вага письмових звернень, одержаних районною державною адміністрацією від органів влади вищого рівня становить 3,2% від загальної кількості.

У зверненнях та на особистому прийомі було піднято 674 питання, серед яких переважають питання соціального захисту (74,9%), аграрної політики та земельних відносин (6,2%), транспорту та зв’язку (2,5 відсотка).

Питання, з якими звертаються соціально незахищені верстви населення, в основному вирішуються позитивно. Для цієї категорії громадян з початку року надано 64 заявникам матеріальної допомоги на суму 378,0 тис. гривень. Під особистим контролем перебуває розгляд звернень громадян одержаних від сімей, член

и яких брали участь в проведенні антитерористичної операції в східних областях України. У загальному за підсумками роботи комісії з питань надання одноразової матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей прийнято рішення про виділення грошової допомоги 156 заявникам на суму 232 тис. гривень.

За 2017 рік не надійшло жодного повторного звернення, отримано 4 колективних звернень, що становить 0,6% від загальної кількості.

Керівництвом районної державної адміністрації особлива увага звертається на позитивне вирішення питань, порушених інвалідами та учасниками бойових дій Великої Вітчизняної війни, вдовами загиблих, багатодітними сім’ями, іншими соціально-незахищеними сім’ями.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента від 7 лютого 2008 року № 109/2008 керівництвом районної державної адміністрації суворо дотримуються графіки особистого прийому громадян.

На виконання п. 6 Указу Президента України Городоцькою районною державною адміністрацією розроблені та затверджені графіки проведення:

особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації;

виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації;

графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у виконкомах місцевих рад;

графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян структурних підрозділах районної державної адміністрації;

графіки проведення «гарячих» телефонних ліній посадовими особами і забезпечуються їх виконання.

Інформація про виїзні прийоми оприлюднюється на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації.

Керівництвом районної державної адміністрації проводяться постійно зустрічі із сільським населенням на місцях за участю керівництва правоохоронних органів та працівників структурних підрозділів. Таких виїзних прийомів у районі з початку року проведено 85, на яких прийнято 88 громадян, головою фактично проведено 20 та прийнято 46 громадян.

Так за результатами виїзних прийомів значна увага приділяється зверненням громадян щодо забезпечення водопостачання. Такі звернення надійшли від жителів м. Городок, смт. Сатанів, сіл Кремінна, Пільний Олексинець, Балакири.

Також практикується проведення «гарячих» телефонних ліній, згідно з графіком, затвердженим головою районної державної адміністрації проведено 12 «гарячих» телефонних ліній. Всі ці заходи у значній мірі допомагають вирішувати болючі питання району.

Згідно із затвердженим графіком перевірок додержання законодавства про звернення громадян та удосконалення роботи у виконкомах місцевих рад з 27 запланованої перевірки фактично перевірено 27 рад, в структурних підрозділах райдержадміністрації з 13 запланованих фактично перевірено – 13. За результатами перевірок надана практична та методична допомога.

Згідно із затвердженням графіком здійснено 98 особистих прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації, що становить 87% від запланованих. Безпосередньо головою здійснено 32 прийоми. Прийнято 106 громадян, із них головою - 28. Розпорядженням голови районної державної адміністрації від 7 березня 2008 року № 138/2008-р «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян» утворено постійно діючу комісію з питань розгляду звернень громадян для сприяння громадянам у вирішенні за місцем їх проживання питань, з якими вони звертаються до вищестоящих органів державної влади. Протягом року проведено 12 засідань. Комісією розглянуто 8 звернень громадян Городоцького району, які звернулись до вищестоящих установ.

Від органів влади вищого рівня з початку року до районної державної адміністрації надійшло 21 звернення (за минулий рік 26). Від обласного контактного центру за звітний період надійшло 309 звернень.

Головою районної державної адміністрації, як того вимагає Указ Президента України, взято під особистий контроль розгляд письмових звернень та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Зокрема, за 2017 рік до районної державної адміністрації звернулося 78 учасників бойових дій та 3дітей війни, 4 звернення від членів багатодітних сімей. Районною державною адміністрацією забезпечується оприлюднення у засобах масової інформації узагальнених відомостей про організацію роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань. На даний час на веб-сторінці оприлюднено узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян за 2017 рік, розміщено графіки прийому громадян.

У районній державній адміністрації функціонує телефон «довіри».

Питання роботи зі зверненнями громадян протягом року двічі розглядалось на засіданнях колегії районної державної адміністрації у січні та липні.

Аналіз звернень виїзних прийомів свідчить, що найважливішими питаннями є ремонт доріг сільськими радами та надання матеріальної допомоги.

Районна державна адміністрація роботі по розгляду звернень громадян приділяє першочергове значення. Посилено виконавську дисципліну до розгляду звернень, які доручаються головою районної державної адміністрації, дотримуються не лише терміни розгляду, а надаються обгрунтовані та повні відповіді.

Практикуються виступи на сторінках газети та по радіо щодо стану розгляду звернень громадян у районній державній адміністрації.

Практика роботи із зверненнями свідчить, що при уважному ставленні працівників органів виконавчої влади до запитів громадян більшість питань вирішуються позитивно.

Робота з розгляду порушених у зверненнях до органів виконавчої влади питань, підвищення відповідальності керівників за належне реагування на обгрунтовані пропозиції, заяви, скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, знаходиться на постійному контролі районної державної адміністрації.